torsdag 9 september 2010

Sove dag!

Vakande runt 2 idag och bestämde mig för att prata med underbara Tessan via Skype. Vi pratade om en mycket viktig sak som vi va tvungna att lösa. Tur att Tess är världens mest underbaraste person och att de ¨går alltid att lösa allt med henne. LOVE YOU !
Klockan slåg till 4 och jag kom fram till att jag ej har surfat idag så jag hoppade i våttdräkten och drog ner till beachen. Vågorna va perfecta för nybörjare, de va la ca 4m lite längre ut men en bitt in så va de perfa.
Kom upp ett par gånger och åkte även med ca 3 m. Mycket härlig kännsla.
Upp ur vattnet och ducha sen en tur på staden med nya longboarden. På min rund tur så svängde jag in och köpte lite hedelig sweet cola och fakis lite sylt.

Resten av kvällen blir att spela Risk, eller snarare sakt försöska spela Risk hehe.

Keep it real dudes !
<3 T

1 kommentar: